تصویری از غول جدید گیگابایت (مادربردی مجهز به چیپ ست X99)
نوشته شده توسط : ali
شرکت گیگابایت به تازگی تصویری از جعبه و مادربرد X99 GAMING G1 WIFI منتشر کرده است. این مادربرد که از سوکت LGA 2011-3 بهره گرفته

شرکت گیگابایت به تازگی تصویری از جعبه و مادربرد X99 GAMING G1 WIFI منتشر کرده است. این مادربرد که از سوکت LGA 2011-3 بهره گرفته، قابلیت پشتیبانی از تمام پردازنده های شش و هشت هسته ای خانواده Haswell E را دارد. این مادربرد دارای 8 شکاف حافظه رم DDR4 است که از اتصال چهار کاناله پشتیبانی می کند. سرعت حافظه های DDR4 بسیار سریع تر از DDR3 است و فرکانس پایه آن از 2133 مگاهرتز بر ثانیه آغازمی شود. ده عدد پورت SATA 6 در پانل پشتی این مادربرد تعبیه شده که دو عدد از آنها قابلیت اتصال SATA EXPRESS را دارند.

همچنین این دو درگاه با یک شکاف M.2 تکمیل شده اند. در محوطه شکاف M.2 یک شکاف mini PCIe وجود دارد که شامل یک ماژول Wi-Fi با آنتن در پانل پشتی می باشد. اینطور که از تصاویر پیداست کاربر می تواند همزمان از شکاف M.2 و ماژول Wi-Fi به همراه چند کارت گرافیک استفاده کند. طراحی هیت سینک ها در قسمت پایینی مادربرد به حالتی است که مزاحم اتصال قطعات دیگر نشود. با توجه به اینکه قسمت پانل پشتی مادربرد در تصاویر منتشر شده آنچنان قابل مشاهده نیست، اما می توان گفت که در پایین مادربرد دو پورت USB3 و USB2 و یک عدد ThunderBolt وجود دارد. این مادربرد مانند مادربرد Z97X-GAMING G1 WIFI-BK که قدرتمند ترین مادربرد گمینگ سری Z97 به شمار می رود، دارای فن آوری های صوتی بسیار قوی با AMP-UP و پردازنده 4 هسته ای Creative Core 3D است که انتظار می رود کیفیت صدا بالایی داشته باشد. یک چیپ ست شبکه Killer E2200 به همراه کارت شبکه اینتل در این مادربرد تعبیه شده است که به صورت ترکیبی بالاترین سطح اتصال به شبکه را فراهم می سازد این مطالب براساس تصاویر منتشر شده است و هنوز اطلاعات رسمی از این مادربرد پخش نشده است. طبق اعلام گیگابایت این مادربرد به زودی وارد بازارهای جهانی خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 1363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: